Zgłaszanie uwag – dot. projektu ustawy o zmianie ustaw związanych z funkcjonowaniem administracji rządowej – do 11 kwietnia 2024 r. – do godz. 11.00
Koleżanki i Koledzy Architekci,
Członkowie Wielkopolskiej OIA RP,
Na prośbę Rady Legislacyjnej i Zespołu ds. Legislacji przy Krajowej Radzie IARP, w załączeniu przekazuję pismo Kancelarii Sejmu w sprawie rządowego projektu ustawy o zmianie niektórych ustaw związanych z funkcjonowaniem administracji rządowej. Informuję, że KRIA otrzymała pismo Kancelarii Sejmu w tej sprawie datowane 18 marca 2024 roku z trochę dłuższym terminem zwrotnym na odpowiedź.
Wobec powyższego, Rada Wielkopolskiej OIA RP uprzejmie prosi o zgłaszanie uwag do tego dokumentu.
Uwagi prosimy przekazywać na adres biura Wielkopolskiej OIA RP – wielkopolska@izbaarchitektow.pl w terminie do dnia 11 kwietnia br. do godz. 11.00.
Link do dysku Google:
https://drive.google.com/drive/folders/1oVtWQXmthtNu7bYp8zKN6Txg7ypS10V-?usp=drive_link
Do pobrania: Funkcjonowanie administracji rządowej.zip